Re: laptop'ta ses ve pil gösterge sorunu

Merhaba;

On Thursday 06 April 2006 21:01, veli akcakaya wrote:

> o paket yüklü ama gene de düzgün çalışmıyor, orada pil göstergesi var ancak
> doğru sonucu vermiyor.

Toshibanin bu modelinde Smart battery sorunlari nedeniyle pil durumu dogru
okunamiyor.

https://sourceforge.net/projects/sbs-linux/

projesi ile duzgun sonuc alanlar var.

Ayrıca, Ubuntu Dapper cekirdege ilgili yamalari uygulayarak sorunu cozmus, onu
inceleyebilirsiniz. (modul yukaridaki adreste yok yanlis hatirlamiyorsam,
benim kullandigim bir donanim degil, e-posta listelerinden takip ettigim
kadariyla boyle.)

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu