Re[2]: Tek hat uzerinden iki adsl modem nasil kullanilir?

Hello ahmet,

> Yeniden Merhaba,
>
>   Cevaplar icin tesekkurler. Fakat  sormak istedigimi soramadim. Evimde kablolu
>   network kurmak istemiyorum( Kablonun salon ile oda arasindan
> gecmesinin istemiyorum). Kablosuz network ise pahali($90, ve linux
> ile ne kadar uyumlu oldugunu bilmiyorum).
>
>   Tek dusundugum cozum: yeni bir adsl modem daha alip($40), tek
> adsl hatti uzerinden iki adsl modem kullanmak. Fakat bu calismiyor.
> Yalnizca tek bir modemi kullanabiliyorum. iki modemi tek adsl hatti
> uzerinden calistirmayi  basaran var mi?(Belki telekomdan iki statik ip almak cozum olabilir mi?)

> [...]

1  telefon  hattı  üzerinden  2 adsl modem çalıştırmanız mümkün değil.
Zira  2  modemde  aynı  frekans  aralığını  kullandığından  modemlerin
sinyallerinde  çakışma oluşur. Size TT nin söylediği 1 hat üzerinden 2
modem  değil  1 adsl modem üzerinden 2 statik ip kullanmaktır ki bu da
bu  durumda gereksiz. Sizin çözümünüz ister kablolu ister kablosuz bir
ağ kurmak ve bağlantıyı bunun üzerinden paylaşmaktır.

--
Best regards,
Levent YILDIRIM                           mailto:lyildirim@geo-sim.com