From: ahmet nurlu [mailto:ahmet_nurlu@yahoo.com]
Sent: Tuesday, April 04, 2006 5:07 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Tek hat uzerinden iki adsl modem nasil kullanilir?

Yeniden Merhaba,

Cevaplar icin tesekkurler. Fakat  sormak istedigimi soramadim. Evimde kablolu

network kurmak istemiyorum( Kablonun salon ile oda arasindan gecmesinin istemiyorum). Kablosuz network ise pahali($90, ve linux ile ne kadar uyumlu oldugunu bilmiyorum).

Tek dusundugum cozum: yeni bir adsl modem daha alip($40), tek adsl hatti uzerinden iki adsl modem kullanmak. Fakat bu calismiyor. Yalnizca tek bir modemi kullanabiliyorum. iki modemi tek adsl hatti uzerinden calistirmayi  basaran var mi?(Belki telekomdan iki statik ip almak cozum olabilir mi?)

Hoscakalin,

Ahmet Nurlu

How low will we go? Check out Yahoo! Messenger’s low PC-to-Phone call rates.

avast! Antivirus: Outbound message clean.

Virus Database (VPS): 0614-1, 04.04.2006
Tested on: 04.04.2006 21:54:29