Re: Tek hat uzerinden iki adsl modem nasil kullanilir?

Selamlar,

Sal, 2006-04-04 tarihinde 07:06 saatinde, ahmet nurlu yazdı:
> Yeniden Merhaba,
>
> Cevaplar icin tesekkurler. Fakat  sormak istedigimi soramadim. Evimde
> kablolu network kurmak istemiyorum( Kablonun salon ile oda arasindan
> gecmesinin istemiyorum). Kablosuz network ise pahali($90, ve linux ile
> ne kadar uyumlu oldugunu bilmiyorum).

Aslında bu sorunuza yanıt vermiştim ;) Linux kablosuz bağlantıda problem
çıkarmaz. Telekomdan ikinci bir ip almak ve bir bağlantıda iki modem
çalıştırmaktan daha mantıklı (bu yapılabilir mi bilmiyorum) bir çözüm
olur.

Yine de siz bilirsiniz tabi.  kolaylıklar diliyorum.

--
Necdet Yücel
nyucel ~ comu.edu.tr

"cold hearted man"