Re: Tek hat uzerinden iki adsl modem nasil kullanilir?

On Tue, 4 Apr 2006 07:06:48 -0700 (PDT)
ahmet nurlu <ahmet_nurlu@yahoo.com> wrote:

> Yeniden Merhaba,
>
>   Cevaplar icin tesekkurler. Fakat  sormak istedigimi soramadim. Evimde kablolu
>   network kurmak istemiyorum( Kablonun salon ile oda arasindan gecmesinin istemiyorum). Kablosuz network ise pahali($90, ve linux ile ne kadar uyumlu oldugunu bilmiyorum).
>
>   Tek dusundugum cozum: yeni bir adsl modem daha alip($40), tek adsl hatti uzerinden iki adsl modem kullanmak. Fakat bu calismiyor. Yalnizca tek bir modemi kullanabiliyorum. iki modemi tek adsl hatti uzerinden calistirmayi  basaran var mi?(Belki telekomdan iki statik ip almak cozum olabilir mi?)

Kimse bu konuda net birşey yazmamış size. Kesin olmaz diye herhalde. Bu sorduğunuz benim bildiğim kadarıyla mümkün değil. Ama anlaşılan iki nokta arasında bir telefon hattı var. O kabloyu CAT5 (8 telli) bir kablo ile değiştirme imkanınız varsa o da iş görür.

Bu haliyle konu biraz Debian dışına taşıyor, kusura bakmayın.

Selamlar.