GNOME Menüsü

Merhaba,

GNOME Menüsü'ne tıkladığımda menü açılır gibi yapıp kapanıyor ama seçimim aynen duruyor.. Bu sorunu tam olarak nasıl adlandıracağımı bilmiyorum. Yani menüyü edit edebiliyorum sağ tıklayıp Menüleri Düzenle ile.. Ama açmaya gelince üzerine basınca bir an gözüküp hemen kayboluyor ve altında ufak 1 px kadar bir kare çıkıyor ve seçimim öylece duruyor.. Ne yaptıysam düzelmedi..

Bilgisayarda yeni bir kullanıcı oluşturup onda denedim, aynı şey onda da oluyor.

Sorunu daha iyi anlayabilmek için ekran görüntüsünü çektim. Şuradan bakabilirsiniz:

http://img375.imageshack.us/img375/9821/ekrangoruntusu0tx.jpg

Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:TRUE
url:http://raptiye.org
version:2.1