Re: Qmailden postfixe gecis

Fatih bey,
cok tesekkur ederim ancak ben boyle bir toolun olup olmadigini merak ettim. Yani ben kendim degil de bir baskasi da o toolu kullanarak  bu islemi bazi zamanlarda yapacak. boyle bir convert araci var mi?
cok tesekkurler, iyi calismalar.

--
Ozgur KARATAS
Network Administrator

ozgur@ozgurkaratas.com ~ www.ozgurkaratas.com

---- Fatih Ekrem Genc <fatihgenc@gmail.com> demiş ki:
> linkin en sonunda konu üzerine mail grouplarinda olan yazilar dahi var
umarim isinizi görur

http://www.google.com/search?hs=nYP&hl=en&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&q=Maildir++mailbox+qmail+postfix++converter&btnG=Search