Re[2]: Debian 3.1r1 DVD-ISO

Hello Azer,

Saturday, March 18, 2006, 9:17:19 PM, you wrote:

> selam,

> şu adreste CD/DVD'yi ftp'den indirebileceğiniz birçok yansının adresi var,

> http://www.debian.org/CD/http-ftp/

> bizim yansıda sadece torrent ya da jigdo dosyaları bulunduruluyor,
> polonya'daki bir yansıda düzgün imajlar buldum(aslında yunanistan'daki
> yansılara bakmıştım ama ordaki dvd imajlarının boyutlarına 378 MB falan
> yazıyordu, belki bir yanlışlık vardır ama olsun sağlam adım atmak lazım :) )

Iste bende bu yuzden iso tutmuyorum. Cogu ya eski oluyor yada yanlis.
Jigdo sistemi ile hem guncel hemde sorunsuz oluyor. Ayrica bir
yenileme icin eski cd/dvd nizi kullanarak kisa surede guncel bir
dagitima sahip olabiliyorsunuz.

--
Best regards,
Levent YILDIRIM                           mailto:lyildirim@geo-sim.com