Re: Debian 3.1r1 DVD-ISO

selam,

şu adreste CD/DVD'yi ftp'den indirebileceğiniz birçok yansının adresi var,

http://www.debian.org/CD/http-ftp/

bizim yansıda sadece torrent ya da jigdo dosyaları bulunduruluyor, polonya'daki bir yansıda düzgün imajlar buldum(aslında yunanistan'daki yansılara bakmıştım ama ordaki dvd imajlarının boyutlarına 378 MB falan yazıyordu, belki bir yanlışlık vardır ama olsun sağlam adım atmak lazım :) )

ftp://ftp.pl.debian.org/site/debian-cd/3.1_r1/i386/iso-dvd

iyi günler.

info@linux34.com yazmış:

Merhaba.

 Debian 3.1 R1 DVD isolarini direk FTP'den indirmek istiyorum .Acaba
Hangi FTP Sitelerinde bulabilirim? Torrent veya jidgo olmasın :)

 Erdogan Bilgici.

--
Azer Demir