local+remote mail server

selam arkadaslar...
benim bir sorunum var amacım 20 kullanıcı için local mail server kurmak.
localdaki tum mailler kendi uzerinden gidecek. dışarıdaki isp üzerine gelen mailleri belli aralıklarla download edecek.
kendi domaini dışında tum mailleri remote smpt auth ile dışarıdaki ips üzerinden gonderecek...
denemelerim oldu.
    qmaili serdar hocamızın dediği gibi kurup çalıştırdım. tamam fetcnail ile download yaptım. localde smtp auth olayıda tamam ama serdar hocamızın anlattığı qmailde remote smtp auth yaması yapamadım bir türlü. illa mailleri kendi yollamaya calışıyor. başka smtpden sadece relay ile yolladığından isp kullanamıyorum..
    postfix olayını denedim aynı olayı gene başaramadım...
öneri ve yardımlarınızı bekliyorum.
ilker@erse.com.tr