[Fwd: amd 64]

Sanırım bu mesajım listeye ulaşmadı. Tekrar gönderiyorum.

-------- Orijinal Mesaj --------
Konu: amd 64
Tarih: Mon, 13 Mar 2006 17:51:23 +0200
Kimden: Özkan ŞENOVA <ozkan.senova@efes.net>
Cevapla: ozkan.senova@efes.net
Organizasyon: Efes Net
Kime: Debian List <debian-user-turkish@lists.debian.org>

Merhaba,

      Amd 64bit Athlon 3000 işlemcim ve MSI RS480 anakartım var. Daha
önce sata controlleri tanıtamadığım için debian kuramamıştım. Şimdi etch
i386 ile denedim. Sata Controller'ı goruyor. Artık evde de debian
kullanabilirim yani. Yalnız bu amd64 ve pure64 konusunda kafam çok
karıştı. normal 32 bit versiyonda kullandıgım butun programları
uğraşmadan kullanabilmek istiyorum. Bunun için hangi sürümü seçmeliyim ?
Ayrıca 64 bit kurmanın hız dışında ne gibi avantajları / dezavantajları
olacak ?

--
Saygilarimla,

Özkan SENOVA