Re: network kontrolü

On Tue, 14 Mar 2006 20:30:43 +0200
"funkypunky drunky" <funkypunkydrunky@gmail.com> wrote:

> Merhaba
> Sizin belirttiğiniz yöntem nasıl oluyor onu merak ettim. Eger mumkunse biraz
> acabilirmsiiniz veya bu konuyu anlatan dokuman varsa adresini verebilir
> misiniz? Ben paketimden kurmadım ama boyle trickler varsa bilmem de fayda
> olur sanırım.
> Şimdiden teşekkurler.

Bu trick falan değil. Tam tersine Debian kullanıyor iseniz zaten izlenmesi gereken doğal yol. debian.org.tr de apt kullanımı ile ilgili birçok belge var. Bakmadıysanız oradan başlamanızı öneririm.

Kısa bir özet yapmak gerekirse:

Stable kurulumu yaptıktan sonra /etc/sources.list dosyasına testing deposunu ekliyorsunuz.
aptitude update
ve
aptitude install dansguardian

komutlarını veriyorsunuz oluyor.