Re: network kontrolü

On Tue, 14 Mar 2006 14:35:57 +0200
debian NOVA <debian@nova.web.tr> wrote:

> Merhaba
>
> dansguardian ile yapılan network kontrolüne antivirüsde
> ekliyebilirmiyiz? donanım olarak çalışan bu tür aletlerin yerine debian
> kurulsa squid-dansguardian ve antivirus olarak ne kullanabiliriz?
>
> herkese kolay gele.

Selam,

Debian listesinde olduğumuza göre alengirli işlerle uğraşmaya gerek yok. Dansguardian'ı testing deposundan kurarsanız clamav destekli antivirüs kontrolü özelliği ile geliyor.

Ben stable kurulumu yapıp en sonunda testing deposunu ekliyorum ve oradan kuruyorum. clamav de otomatik olarak kuruluyor. Oldukça zahmetsiz.

Size de kolay gelsin.