Re: Samba da kota koymak

Tekrar selamlar,
Doruk bey tesekkur ederim verdiginiz komut ile sambaya baktim ve

--with Options:
   WITH_QUOTAS
   WITH_SENDFILE
   WITH_UTMP
   WITH_WINBIND

secenekleri cikti. with_quotas opsiyonu var ancak samba dosyaya kota
koymama ragmen bunu algilamiyor. Peki sambada bir komut var mi su dizine
su kadar kota siniri koy ve paylastir gibi? Ben bunu merak ediyorum veya
conf dosyasina bir satir ekleyerek kota koyabilir miyiz?
cok tesekkurler,

--
Ozgur Karatas
CCNA