Re: testing panel sorunu!

On Monday 13 March 2006 22:33, Yaşar Çınar Nar wrote:
> Debian Sarge dan sourcelistimi testing depolarıyla değiştirdim ve testing
> depolarından apt-get upgrade ettim ancak panelde mixer ve disk mounter ile
> ilgili sorunlar yaşıyorum paneli yüklerken bir sorunla karşılaştı falan
> türünde hata mesajları alıyorum ayrıca hala aramakta olduğum diskmanager
> gnome-system utils in içinden çıkmadı.diskmanager adlı programa nerden
> ulaşabilirim.saygılar.
Merhaba,
Etch depoları için  (http://www.mepis.org/) kaynaklı bir haberde "Debian etch
and sid pools have become more and more unstable during the past 6 months."
şeklinde bir yorum var. Bu yüzden
"http://snapshot.debian.net/archive/yyyy/mm/dd/debian/ testing main contrib
non-free" şeklinde daha önceki sorunsuz bir döneme dönerek işlem yapmayı
öneriyorlar.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav