Re: Samba da kota koymak

Merhaba,

Tue, 14 Mar 2006 10:30:09 +0200 (EET), "Ozgur Karatas"
<ozgur@ozgurkaratas.com> :

> debian server uzerinde file server olarak samba kullaniyorum ve
> sorunsuz bir sekilde calisiyor. Ancak benim merak ettigim acaba
> sambada kota koyulabilir mi? Ornegin /depo alanina kota koyayim
> istiyorum ve 200 MB tan fazla dosya atilamasin. Bununla ilgili
> bilgisi olan varsa ve paylasirsa sevinirim.
O dizinin bulundugu dosya sistemine kota koyarsaniz, Samba on(lar)a
uyacaktir.

Eger dosya sistemine kota koymaniza ragmen Samba bunu dikkate
almiyorsa, smbd -b komutu ile Samba'nin hangi destekler ile
derlendigine bakin; WITH_QUOTAS gormuyorsaniz Samba'yi kota destegi ile
tekrar derlemelisiniz.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693