RE: glGo-1.3.1.deb kurulumu

Title: RE: glGo-1.3.1.deb kurulumu

-----Original Message-----
From: ocun bucun [mailto:ocunbucun@gmail.com]
Sent: Sat 3/4/2006 12:57 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: glGo-1.3.1.deb kurulumu

>selamlar,
>stable depolarinda qgo yu bulamadigim için kendi sayfasindan
>glgo-1.3.1.debi indirdim.

Sorunuza tam bir yanit veremeyecegim ama maksat bir sekilde
GO oynamak ise gnugo ve cgoban paketleri "stable" Debian GNU/Linux
yazilim deposunda mevcut görünüyor. cgoban ile mesela IGS'ye
baglanabilir ve eger makinanizda gnugo yüklü ise bilgisayara karsi da GO
oynayabilirsiniz. Tabii 3 boyutlu ve süslü bir görüntü sunmuyor
bunlar ama hedefe yönelik is gören programlar.