glGo-1.3.1.deb kurulumu

selamlar,
stable depolarında qgo yu bulamadığım için kendi sayfasından glgo-1.3.1.deb i indirdim.
ve ;

"
ocun:/home/horon# dpkg -i glGo-1.3.1.deb
Selecting previously deselected package glgo.
(Reading database ... 88926 files and directories currently installed.)
Unpacking glgo (from glGo-1.3.1.deb) ...
Setting up glgo (1.3.1) ...

"
seting up tan sonra bir hareket olmadı. konsolda go,glgo,qgo gibi komutları denedim program açılmadı.bu yükleme neden tam yapılmıyor?

bu paketin stable depolarında neden olmadığını da merak ediyorum.çünkü daha önce kurmuştum o zaman test deposunu kullanıyordum (bunu daha sonradan öğrendim). ve sorunsuz çalışıyordu.stable depolarına neden giremediğini merak ediyorum.