Re: Mplayer ile videoları tam ekran izleyemiyorum!

1) Bende de aynı problem olmuştu. Özelliklerden (preferences) Video sekmesindeki gl2 driverını seçerek düzelmişti. Sizde bu seçenekleri deneyerek istediğiniz sonuca ulaşabiliriniz gibime geliyor. Yalnız mplayer programını kapatıp açmadan ayarların geçerli olmayacağını unutmayın.
2) Beni aşar. Kusura bakmayın.