Re: [Linux-sohbet] Türkçe GPL Linux K?lavuzu Projesi

bu mail tum liste uyelerine "elestiri nedir, nasil yapilir?" konusu altinda ornek olsun ve feyz alınsın, google ve arsivlere elestiri basligi altinda eklensin diye subjecti degistiriyor ve sayın (hic tanımadığım) Devrim Gunduz'e eleştiri nasıl yapılır bize öğrettiği için teşekkür ediyorum. Umarım eleştirinin nasıl yapılacağını bilemeyenler için rehber olur.
başarılar,

Ozgur

Hocam tam inceleyemedim aslında projenizi ama belgeler.org'a koltuk
çıksanız daha iyi olmaz mı?
Camia yeteri kadar bölünmüş durumda, bir küçük grup da siz olmayın.
Oradaki arkadaşlar gerçekten iyi çalışıyorlar. Bana bunca iş
arasında yeni bir belge yazdırmayı bile başardılar örneğin tatlı
dille :)
3 orada, 2 burada olacağımıza beşi bir yerde olsak daha iyi olur
diye düşünüyorum.

Sevgiler, saygılar.

--
Devrim GUNDUZ