Re: Etch, oo2 ve Zemberek

Recai Oktas yazmış:

Ben biraz OpenOffice cahiliyimdir ama, openoffice.org-java-common paketini
kurdunuz mu mesela, Java-C++ baglasamamis gibi geliyor bana.

java-common yüklü görünüyor. Java-C++ bağlantısı derken _gcj_ mi kast ediliyor yoksa başka bir paket mi var mapping yapan tam anlayamadım.

Bu arada, Zemberek entegrasyonu uzerinde calismak isterseniz her turlu
manevi katkiya hazirim. :-)  Alphan bey de vakti musait olursa sayet
yardimci olabilir.
Şöyle bir baktım zamanında zemberek için; aspell mi yamanmalı, proxy istemcisi mi yazmalı, konsolda da yazım denetimi... Gnome/Bonobo aspell yerine Enchant'ı yer mi falan derken kafam karıştı :-) Konu ile ilgili bir strateji belirlenmesi lazım, spellcheck paketlerine pek hakim değilim ama aspell'in zemberek ile çalışabilecek şekilde yamanması bu sorunları toptan çözebilir diye düşünüyorum. Acaba bu makul bir fikir mi?

begin:vcard
fn;quoted-printable:Murat Sa=C4=9Flam
n;quoted-printable:Sa=C4=9Flam;Murat
title:Hypnos Bilgisayar Teknolojileri