Re: Etch, oo2 ve Zemberek

Merhaba,

* Murat Sağlam [2006-01-08 01:49:00+0200]
> Az önce testing deposuna oo2'nin girdiğini gördüm. Hayırlı olsun deyip
> kurdum, herşey yolunda görünüyordu. Ta ki Zemberek imla denetimini
> oo2'ye entegre etmeye çalışana kadar...
>
> Sistemimde sun-j2re1.5 yüklü ve çalışır durumda oo2 seçeneklerinden java
> sekmesine baktığımda bu paket görünüyor. Fakat zemberek1.0beta'yı,
> oo2'nin _paket yöneticisi_ ile kurmaya çalıştığımda şu hatayı alıyorum :
>
> *(com.sun.star.uno.RuntimeException) { { Message = "javaloader error -
> no mapping from java to C++", Context = (com.sun.star.uno.XInterface) 0x0 }}

Ben biraz OpenOffice cahiliyimdir ama, openoffice.org-java-common paketini
kurdunuz mu mesela, Java-C++ baglasamamis gibi geliyor bana.

Bu arada, Zemberek entegrasyonu uzerinde calismak isterseniz her turlu
manevi katkiya hazirim. :-)  Alphan bey de vakti musait olursa sayet
yardimci olabilir.