Etch, oo2 ve Zemberek

Merhabalar,

Az önce testing deposuna oo2'nin girdiğini gördüm. Hayırlı olsun deyip kurdum, herşey yolunda görünüyordu. Ta ki Zemberek imla denetimini oo2'ye entegre etmeye çalışana kadar...

Sistemimde sun-j2re1.5 yüklü ve çalışır durumda oo2 seçeneklerinden java sekmesine baktığımda bu paket görünüyor. Fakat zemberek1.0beta'yı, oo2'nin _paket yöneticisi_ ile kurmaya çalıştığımda şu hatayı alıyorum :

(com.sun.star.uno.RuntimeException) { { Message = "javaloader error - no mapping from java to C++", Context = (com.sun.star.uno.XInterface) 0x0 }}

Bilginizi rica ediyorum.

Iyi Çalışmalar,

begin:vcard
fn;quoted-printable:Murat Sa=C4=9Flam