meb toshiba debian sarge kurulum yardım gerekiyor

Herkese selam,
Debian sarge 2 dvd stable sürümden kurlumu başlattım ve bitirdim.
temel kurulumu yaptıktan sonra ilk açılışta aldığım ilk hata mesajı bu:

/etc/rcS.d/S36discover: line 204: 1448 Segmentation fault modprobe $MODULE
<6>usbcore: registered new driver usbfs
usbcore: registered new driver hub
USB Universal Host Controller Interface driver v2.2

Debiana hoşgeldinize ulaşabilmek için grub parametrelerini editleyerek
/probe/usb=false dedim ve bu hatayı geçtim.

Ardından da şu hata mesajını aldım:
Running 0dns-down to make sure resolv.conf is ok... done
Setting up networking... done
Starting hotplug subsystem
       pci
<6>Linux agpgart interface v0.100 (c) Dave Jones

burada durdu kaldı.

Bu listede  aynı laptopun pil durumu ile ilgili bir tartışma gördüm.
Milli Eğt. Bak. toshiba laptop için bir sarge kurulum belgesi
hazırlayan  ya da buradan yardım etmek isteyen varsa bilsin ki yardım
bekleyen bisürü insan var debian dünyasına dalmak isteyen. Yardımlar
için,

Şimdiden teşekkürler..