Re: Rv: 3 ses kartı 6 xmms ?

merhaba;
durumu tekrardan özetlemek gerekir ise. ben tek kullanıcı üzerinden 6
xmms çalıştırabiliyorum. bu konuda bir problem yok. ayrıca tek ses
kartı üzerinden de 2-mono ses de alabiliyorum..problem şu. xmms
1.çiftli'ye sen şu kartı kullan diğer xmms'çiftlisine sen de diğer ses
kartını kullan diyebilmek. ayrıca bunların kde veya gnome başlagıcında
otomatik açılıp,herbirinin ayrı şarkı listesini ve ayarlarını hafızada
tutup müdahale etmeden direk çalışmaları.ve çalmaya başlaması.

--
Saygılarımla.