Re: cvsten çekilmiş bir yazılımı derlemek

Merhaba,

* Can Burak Cilingir [2005-03-26 22:32:56+0200]
> Merhaba,
>         gnome cvs'ten epiphany çektim ama derleyemiyorum. çoğu yazılımı
>         derlerken benzer macroların eksikliği dile getiriliyor. ne
>         ettiysem tamamlayamadım bu ekliklikleri. sanırım birşeyleri
>         yanlış biliyorum. ne yapmam lazım da derleyebileyim? dip not:
>         apt-get builddep epiphany ile olur da işe  yarar diye derlemek
>         için gerekli paketleri topladım.
>
>         ilgilenenlere minnetar kalırım.
>
>         çıktı şu şekilde:
>
>         can@portable:~/cvs/epiphanyb$ ./autogen.sh
>         --- 8< ---
>         bir bölüm hatasız çıktı
> [...]

Automake'in cesitli surumleri mevcut ve surumler arasi farkliliklar
boyle sorunlara yol acabiliyor.  Sisteminizde kurulu automake
baginin ("alternative link") neyi gosterdigini bir inceleyin:

    update-alternatives --display automake

Pek muhtemeldir ki  /usr/bin/automake-1.4'u gosteriyordur.  Eger oyleyse
yeni bir surum kurup, automake bagini o surume ayarlayin: (1.7, 1.8, 1.9
olabilir)

    apt-get install automake1.8
    update-alternatives --config automake
    # automake-1.8'i gosterecek sekilde ayarliyoruz