Re: Rv: 3 ses kartı 6 xmms ?

xmms yaptığınız ayarları ~/.xmms te saklar bu yüzden 6 tane xmms çalıştırdığınız zaman yaptığınız değişiklikler playlist vb hepsinde değişir. Fakat farklı hesaplar ile 6 adet xmms çalıştırırsanız ayar dosyaları farklı yerlerde saklanır. Bu sayede birbirinden bağımsız ayarlamalar yapabilirsiniz. 6 adet farklı kullanıcı hesabı yaratın daha sonra bunların herbirinden bir adet xmms açın ve daha önce belirttiğim yerdeki ayardan her birini ayarlayın daha sonra çalmaya başlar bunun açılışta başlamasını istiyorsanız gnome'a root olarak giriş yapın komut satırından 6 farklı kullanıcıyla 6 farklı xmms açın daha sonra çıkışa tıklayın geçerli ayarları kaydet sekmesini işaretleyip gnome a root olarak tekrar giriş yapın. Bu sayede açtığınız zaman 6 xmms in de farklı playlistler ile açılması gerekir. ya da bunu yapan basit bir script hazırlayın, hangi masaüstü yöneticisini kullanıyorsanız onun açılışına yerleştirin.

Haldun Nalbantoglu yazmış:

merhaba;
durumu tekrardan özetlemek gerekir ise. ben tek kullanıcı üzerinden 6
xmms çalıştırabiliyorum. bu konuda bir problem yok. ayrıca tek ses
kartı üzerinden de 2-mono ses de alabiliyorum..problem şu. xmms
1.çiftli'ye sen şu kartı kullan diğer xmms'çiftlisine sen de diğer ses
kartını kullan diyebilmek. ayrıca bunların kde veya gnome başlagıcında
otomatik açılıp,herbirinin ayrı şarkı listesini ve ayarlarını hafızada
tutup müdahale etmeden direk çalışmaları.ve çalmaya başlaması.

--
Saygılarımla.