Re: NTP ile Saat Senkronizasyonu

On Mon, 2005-03-28 at 00:32 +0300, Alper KANAT wrote:
> Malum saatler 1 saat ileri alındı. Sistemime ntpdate, ntp-server vb
> programları kurdum. Ilk denememde başarılı bir şekilde saati 1 saat
> ileri aldı. Ancak sistemi tekrar başlattığımda saat 1 saat geri
> alınmıştı. Işin kötüsü şimdi ntpdate dediğimde şöyle bir hata veriyor:
>
> root@tunix:~# /etc/init.d/ntpdate start
> Running ntpdate to synchronize clockError : Name or service not known
> .
>
> root@tunix:~# cat /etc/ntp.conf
> server ntp0.ja.net

ntpdate betigi /etc/defaults/ntpdate "ayar dosyasini" kullaniyor
hatirladigim kadariyla

/etc/init.d/ntpdate icerigine bakmanizi oneririm

bir de

dpkg -l ntpdate

ciktisini gondermek isteyebilirsiniz

eger hersey duzgunse, ntpdate i elle deneyip saati ayarliyor mu diye
kontrol edin,

--
-aab
http://www.bayazit.net/alphan/