NTP ile Saat Senkronizasyonu

Merhaba,

Malum saatler 1 saat ileri alındı. Sistemime ntpdate, ntp-server vb programları kurdum. Ilk denememde başarılı bir şekilde saati 1 saat ileri aldı. Ancak sistemi tekrar başlattığımda saat 1 saat geri alınmıştı. Işin kötüsü şimdi ntpdate dediğimde şöyle bir hata veriyor:

root@tunix:~# /etc/init.d/ntpdate start
Running ntpdate to synchronize clockError : Name or service not known
.

root@tunix:~# cat /etc/ntp.conf
server ntp0.ja.net

Ben saatin kalıcı olmasını ve dünyadaki saat değişimlerini otomatik olarak kendisinin alıp sistemin tüm saatini kendisinin ayarlamasını ve bunun BIOS saatiyle aynı olmasını istiyorum. Nette birkaç döküman buldum ama pek de yeterli gelmedi. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=9CRK=C4=B0YE
email;internet:tunix@raptiye.org
url:http://raptiye.org
version:2.1
end:vcard