From tunix@localhost.localdomain Mon Mar 28 03:39:01 2005
From: root@localhost.localdomain (Cron Daemon)
To: tunix@localhost.localdomain
Subject: Cron <tunix@tunix> /usr/bin/beep-media-player --play
Date: Mon, 28 Mar 2005 03:39:01 +0300

cp: `h\v\023' durumlanamadı: Böyle bir dosya ya da dizin yok
free(): invalid pointer 0xb78f7c60!

Nerede hata yapıyorum acaba ? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=9CRK=C4=B0YE
email;internet:tunix@raptiye.org
url:http://raptiye.org
version:2.1
end:vcard