Re: Ethhernet karti aayri

On Fri, 25 Mar 2005 10:12:05 +0200, Dr. Zeki Çatav <zcatav@isnet.net.tr> wrote:
> Bu tür sıkıntıları aşmanın en kestirme yollarından biri Knoppix'i LiveCD
> olarak denemek. Çok büyük ihtimalle sorunsuz çalışacaktır. Ardından ya
> sorunlu bölümle ilgili ayarları kurmaya çalıştığınız sisteme aktarmak ya
> da daha kolayı root shell'den "knoppix-installer" çalıştırıp sistemi
> Harddiske debian yöntemiyle (knoppix yöntemiyle değil) aktarmak
> olacaktır. Bu şekilde kolayca bir debian testing -sarge- sisteme sahip
> olacaksınız. Gerisi size kalmış....

Teşekkür ederim. Bunu bir kenara not alacağım.
Listeye yazdıktan sonra küçük bir araştırma yaptığımda ağ kartımın
(Accton EN2242) biraz problemli olduğunu öğrendim. Kurlumu bu kez de
2.4.x çekirdeği ile başlattım ve başardım. Anladım ki Debian 2.6.x
çekirdeği içerisine benim ağ kartımla ilgili bölümlemeleri açmamış.
Şimdi bana çekirdek derlemek düşüyor. Daha önce bir-kaç kez deneyip
başaramamıştım. Ama artık Debian kullanmaya başladım ve kendimi
elimdeki makineye daha hakim hissediyorum.

--
Oktay Özcengiz