Re: Ethhernet karti aayri

Prş, 2005-03-24 tarihinde 18:34 +0200 saatinde, Oktay Özcengiz yazdı:
> Merhabalar,
>
> HP OmniBook XL3 P3-800 dizüstü bilgisayarıma Debian Sarge Netinstall
> yüklemek istiyorum.
> Kurulumun ilk anında ethernet kartımı tanıyamadığını, model seçmem
> gerektiğini belirtti.
> Ne yapacağımı bilemediğim için kurulumu kestim.
> Bilgisayar üzerinde Mandrake 10.1 (Community) yüklü. Gerekirse onun
> ayarlarından gerekli parametrelere bakabilirim. Ama nereden neye
> bakacağımı bilemiyorum. Çünkü bu makineye daha önce kurduğum çok daha
> eski sürümler ağ kartını kendisi tanıyıp algılamıştı.
> [...]
Merhaba,
Bu tür sıkıntıları aşmanın en kestirme yollarından biri Knoppix'i LiveCD
olarak denemek. Çok büyük ihtimalle sorunsuz çalışacaktır. Ardından ya
sorunlu bölümle ilgili ayarları kurmaya çalıştığınız sisteme aktarmak ya
da daha kolayı root shell'den "knoppix-installer" çalıştırıp sistemi
Harddiske debian yöntemiyle (knoppix yöntemiyle değil) aktarmak
olacaktır. Bu şekilde kolayca bir debian testing -sarge- sisteme sahip
olacaksınız. Gerisi size kalmış....

--
Dr. Zeki Çatav <zcatav@isnet.net.tr>
Türkiye Yüksek İhtisas Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Kliniği