Ethhernet karti aayri

Merhabalar,

HP OmniBook XL3 P3-800 dizüstü bilgisayarıma Debian Sarge Netinstall
yüklemek istiyorum.
Kurulumun ilk anında ethernet kartımı tanıyamadığını, model seçmem
gerektiğini belirtti.
Ne yapacağımı bilemediğim için kurulumu kestim.
Bilgisayar üzerinde Mandrake 10.1 (Community) yüklü. Gerekirse onun
ayarlarından gerekli parametrelere bakabilirim. Ama nereden neye
bakacağımı bilemiyorum. Çünkü bu makineye daha önce kurduğum çok daha
eski sürümler ağ kartını kendisi tanıyıp algılamıştı.
Ne yapabilirim?

--
Oktay Özcengiz