Re: ethernet sorunu

modul konfigurasyon (modules.conf veya conf.modules ikisinden biri
hatirlamiyorm tam adini) dosyasinin icine alias olarak yazman gerek,

alias eth0 rtl8139 gibi mesela...

bir de modulunu bulduktan sonra, modprobe ile yuklenebilirligini kontrol et.

bir de etc/network altinda interfacelerin tanimli oldugu bir dosya
var, orada sadece lo olmasi gerek modulu insert etmeden once (emin
degilim, bilen duzeltsin)