ethernet sorunu

herkese slm
2 hafta kadar bir suredir debian i kurdum ama 2 haftadir ethernet
kartini tanitamadim forumlarda filan gezdim ama genelde karsima
cikanlar modul olarak yoklemek yada lilo.conf a ether=... seklinde
ekleme yapmami soluolar modul olarak yukleme olaiyini yapicaktim fakat
gerekli config dosyasini bulamadim
Space.c die bi dosyadan da bahsediolardi sanirim... lilo conf a da
ekleme yapicam ama kartimin I/O portunu istio sanirim lspci dediimde
karsima cikanlarda bulabilirmiyim yardimci olursanis sevinirim gerci
grubun amacini bilmediim icin yasiorum umarim yannis yere
yasmiorumdur...

OKAN BASOGLU