xsane root yetkisi

Merhaba,
Debian testing üzerinde xsane kurdum. Mustek Bearpaw 2400 CU plus
tarayıcımı PS2Dfw.usb sürücüsünü /usr/share/sane/gt68xx dizinine
kopyalayıp bu dosyaya herkese okuma yetkisi verdim. Ancak kullanıcı
olarak çalıştırırken tarayıcı bulunamadı uyarısı veriyor. Su ile root
olup çalıştırınca malum güvenlik uyarısını verip onay alarak çalışıyor.
Root yetkileriyle çalışmadan kullanıcı olarak nasıl çalıştırabilirim?

Daha önce deneme amaçlı olarak tarayıcıyı bağlayıp (sürücüyü yüklemeden
ve sane ile ilgili güncelleme ve konfigürasyon değişim önerilerini
onaylamadan önceki dönemlerde) çalıştırınca bir lisans onayı ardından
tarayıcıyı bulur ama sürücü yüklü olmadığı için çalıştıramazdı.

Teşekkürler...
--
Dr. Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>
Türkiye Yüksek İhtisas Hastanesi Kalp Damar Cerrahisi Kliniği