Re: xsane root yetkisi

Merhaba,

# adduser kullanici_adi scanner

ile kullaniciyi scanner grubuna eklemeyin.

Ayrica /dev/usb/scanner0 aygitinin haklarida onemli.
Soz konusu kullaniciyi scanner grubuna dahil ettikten sonra
asagidaki sekilde aygita erisim yetkilerini de duzenleyin.

# chown root.scanner /dev/usb/scanner0
# chmod 660 /dev/usb/scanner0

Boylece soz konusu kullanicinin aygita erisimine izin vermis olalim.
Bu sekilde bir deneyin sonuc alamazsaniz yine listeye yazarsiniz.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin