tesekkurler,nasıl oldu sanirim yavas yavas anliyorum:)

Buradan once cozunurlukle (baslayan 800*600 1024*768) ama sonunda x
(grafik) arayuzunu bir turlu yukleyememe ile devam eden sorularıma
usanmadan cevap arkadaslara cok tesekkur ederim...
Onca sinir ve stres harbi ile gecen gunlerden sonra ilk defa bu gece
actim debiani...Zira 5 gundur acmiyordum makinami kizginligimdan...bu
gece de actim aynı  hata x baslatilamadi vs vs sorunlari derken iste
su satirlari yazdim...Ustelik sizlerinde gonderdigi onca komutlardan
sonra bu gece
APT-GET ıNSTALL XSERVER-XORG-DBG ve ardindan
DPKG-RECONFIGURE XSERVER-XORG....
ve artik 1024*768 tas gibi bir debian'a sahibim:)
artik baska seylerde basinizi agritmak dilegiyle....:)
Mutlu oldum ve paylasmak ve tesekkur etmek istedim gece
gece.....hepinize sevgiler