Re: Hangi TV Kartını Tavsiye Edersiniz?

Selam,

Pts 28 Kas 2005 21:44 sularında, adem aydemir şunları yazmıştı:
> BT878 chipsetli Avermadia TV kartı(radyolu) aldım. TV izleyebilmem için
> Debian Sarge 3.1 de (KDE 3.3.2 kullanıyorum)  hangi programı kullanmalıyım.

Tartışmasız, xawtv; tek sorunu tam ekran yapamazsınız...
tvtime'ın görüntüsü çok güzeldir, tam ekran çalışır ama kanal
ayarlamak başlıbaşına bir derttir, 3D sürücü kullanıyorsanız
bazan saçmalar, güzel bir film olduğunda tam ekran izlemek
için idealdir. Arasıra göz atmak için xawtv; çok kararlıdır.
zapping'de iyidir ama 3D sürücüsü kullanıyorsanız
çalışmayabilir. mplayer'la da izlemek mümkün ama önermem.
Özetle xawtv ve tvtime kurun.

Esen kalın,
Nilgün