grub sorunu

Merhaba Arkadaşlar,
Kusura bakmayın acemiligime geldi bir daha yapmamak üzere sizlerden özür diliyorum.

Ubuntu ve debian kurulu bilgisyarımda 3e ayrılmış diskim vardı.
Ubuntunun kurulu oldugu partitona vindoz kurdum.Tabii ki grub gitti.bilgisayarımda debianı göremiyorum benim vindozda işim günde 2-3 saati geçmez(belki diyebilirsiniz? vindoz kurdun debianla ne işin var:))
Vindozda işim sadece visual studio .net ile ilgili.Burdaki amacım dotnetteki uygulama ve modülleri monoya yaptırmak bunu becerebilirsem vizdozdan kurtulacam.
 Grub sorununu nasıl çözebilirim.Elimde ubuntun 5.04 live,knoppix 3.6 live ve pardus 1.0 cdleri var.
Debian sarge install cdside var.

Teşekkürler.
Serdar KARAÇAY