Re: grub sorunu

Merhaba,

* Serdar Karacay [2005-11-14 22:20:06+0200]
> Walla kusura bakmayın ama bunu yapmak zorundayım okul dersleri nedeniyle.
> Şimdi bilgisyarımda ubuntu we debian olmak üzere iki işletim sistemi var.
> Ubuntunun yerine vizdoz kurmayı düşünüyorum.Vindoz kurarken oluşan gruba
> bişey olur mu??
> Grub wersions 1,5 vizdozda sadece dotnet2005 için çalışmam gerekiyor...

Serdar, bu soruna (bu anin sorusuna) cevap olarak degil, ama uzun vadede
daha yararli olacak birkac husus hakkinda bilgilendirme yapayim: (1)
Turkce'de 'w' diye bir harf yok, (2) Problemine cevap bulmak istiyorsan
bunun dogru/etkili yolu soruyu 4-5 listeye ayni anda gondermek degildir.
Cep telefonu mesaji (SMS) gorunumunde olmayan, ozenle kaleme alinmis bir
sorunun ilgili tek bir listeye gonderilmesi cok daha etkili olacaktir,
buna emin olabilirsin.