Re: ieee80211/ipw2200-source surum uyusmazligi

konsoldan root olarak
#fdisk -l komutunu yazarak çıktıyı buraya gönderebilrseniz, grub'la
biraz boğuşmuş biri olarak belki yardımım dokunur.

Bu arada http://www.serdaraytekin.com/docs/os/grub/  adresine göz
atasanız belki benden önce yanıtı bulabilirsiniz.