ieee80211/ipw2200-source surum uyusmazligi

selamlar,
'modules_image' hedefiyle cekirdegi derlerken ipw2200 modulu
problem yaratti. daha sonra bu modulu klasik yontemlerle de
derlemeye calistim. hata mesajlarina bakarak yaptigim arastirma
sonucu ipw2200'de ieee80211'in eski surumlerinde tanimlanmis
MACRO'lara atifta bulunuldugunu farkettim.
problem ipw2200'un depoda bulunmayan daha yeni surumunun kaynak
kodunu indirip, firmware'i 2.4'e cikarmamla duzeldi.

anlamadigim, ben testing deposunu kullaniyorum,
ve ieee80211-source ve ipw2200-source paketlerinin
en yeni surumlerini indirmistim depodaki. ipw2200-source
paketi digerine bagimli (ieee80211'in headerleri olmadan derlenmiyor.)

bildigim kadariyla depolardaki tum uygulamalarin birbiriyle uyumluluklari
test ediliyor. (unstable haric sanirim)

ama bu yasadigimdan, 'her uygulumanin kendi icindeki kararliligina gore
hangi depoya konulacagi belirleniyor' gibi bir sonuc cikariyorum.

yanlis mi cikariyorum?
saygilar,
erhan