Re: Kernel 2.4 sabit diski taniyor, ama 2.6'da tanima yok!

Bu arada Sabit-diskin daha ayrintili bilgilerini buldum:

http://www.baber.com/drives/internal_hard_drives/laptops/toshiba_mk8025gas_specs.htm

Ben knoppix ile bir deneyim birde dediginiz komutlarin ciktisini
buraya yazmaya calisayim.
Debian birde yeni problem olustu, herhangi biryere ping atabiliyorum.
Yani problem yok.
Dhcp yapilandirmada da problem yok, ama internet yani mesala apt-get
olmuyor, apt-get update dedigimde, timeout sekline ifadeler cikiyor,
bu problemin aynisi Ubuntu'da da olmustu. Yani ping oluyor, ama
internet olmuyordu.

Saygilar
Fatih Arslan