Re: Kernel 2.4 sabit diski taniyor, ama 2.6'da tanima yok!

Selamlar

sorun en basitinden bir dns sorunu olabilir diye geldi aklima, bunu test
etmek icin
nslookup www.debian.org.tr
komutu sonucu size, debian.org.tr nin ipsini cozmesi gerekir. egerki
burada basarili olursaniz, tcp baglantilarinin sorunsuz yapildigini test
etmek icin;
telnet www.debian.org.tr 80
komutu ile serverin http portuna baglanmayi deneyebilirsiniz. oldu ki bu
da problemsiz cikti, sistemde iptables kurallarini komple silip oyle
deneyebilirsiniz.

iptables -P INPUT ACCEPT
iptables -P OUTPUT ACCEPT
iptables -P FORWARD ACCEPT
iptables -F
iptables -F -t nat

bu komutlarin sonucunu aldiginiz hatalari ile beraber yazarsaniz ve
hatta log dosyalarinda bu komutlar sonucu olan hatalari ayiklayip
gonderirseniz daha iyi cozum onerileri cikacaktir sanirim.

iyi calismalar
goktan