Sarge neden 2.4 Çekirdek?

Merhaba,

Bu konuyu burada bir arkadaşla tartıştık fakat sonuca ulaşamadık. Ben de en iyisi konunun uzmanlarına sorayım dedim.

Sarge standart olarak 2.4 çekirdekle geliyor. Yani biz kurulumda "linux26" yazmazsak 2.4 çekirdek kuruyor. Bu; - "Biz 2.4 çekirdeği destekliyoruz. Güvenlik için onu öneriyoruz. Ama isterseniz 2.6'da kullanabilirsiniz. Fakat biz pek tavsiye etmeyiz" mi demek? - "Sonuçta 2.4 çekirdek 2.6'ya oranla daha güvenli, ama biz stable 2.6'da hazırladık. 2.6 kullansanız da o stable'dır. İsteyene onu da tavsiye edebiliriz. Çünkü sarge stable sürüm" mü demek?

Belki saçma gibi ama yaz sıcağında kafayı buna taktık..:)

Şimdiden herkese teşekkürler ve sevgiler...

--
.''`.
: :' :  Emre KARAOĞLU