Re: Postfix ile Sadece Belirli Domainler İçin Smarthost

Sorunu çözdüm,

sağolsun postfix-users listesinden birisi yardımcı oldu. Belki
birilerinin işine yarar, çözümü buraya da yazayım.

transport dosyasına sadece alıcı domaini yazılıyormuş. yine format
aşağıdaki gibi olacak.

main.cf dosyasına ise:

transport_maps = /etc/postfix/transport

satırını ekledikten sonra

/etc/postfix dizininde

postmap transport

diyoruz, ve postfix'i yeniden başlatıyoruz. olay tamamdır.

Saygılar

--
Cafer "0x0cfb" Simsek
http://cafer.org