Postfix ile Sadece Belirli Domainler İçin Smarthost

Selam herkese,

Postfix ile main.cf içinde "relay = relay.sunucusu.com" deyip ardından
da relay.sunucusu.com için gereken kullanıcı adı ve şifreyi
sasl_passwd dosyasına:

[relay.sunucusu.com]    kullaniciadi@domain:sifre

formatında yazıp postmap ile .db dosyasını oluşturuyorum. Buraya kadar
sorun yok. Hatta bu aşamada hiç bir sorun yok, göndermiş olduğum
mail'ler relay.sunucusu.com üzerinden gidiyor. Ancak tüm mailler
buradan gidiyor. Ben sadece belirli kriterlere uyan maillerin bu
sunucu üzerinden gitmesini, diğerlerinin ise Postfix tarafından
gönderilmesini istiyorum. Bunun için Google amca biraz yardımcı oldu
bana. Şöyle bir şeylere ulaştım:

/etc/postfix/ dizininde transport isimli bir dosya
oluşturdum. içerisine

[relay.sunucusundan.gitmesini.istedigim.domain.mx.kaydi] smtp:[relay.sunucusu.com]

şeklinde kayıt girip postfix'in yeniden başlatılmasıyla düzelmesi
gerekiyordu. ancak log'larda şöyle geçiyor:

to=<user@domain.com>, relay=none, delay=604,
                            ^^^^

yani relay sunucusuna gitmesi gerekirken gitmiyor. transport dosyasına
mx kaydı yerine domain'in kendisini de yazdım, ancak yine olmuyor.

Bunu nasıl halledebilirim?

Saygılar, Sevgiler

--
Cafer "0x0cfb" Simsek