Re: kernel 2.6'da cdrom sürücü ile ilgilifarkli bir sey mi yapmak gerekiyor?

Emre Sevinc yazmış:

cdrecord: Warning: Running on Linux-2.6.11-1-686
cdrecord: There are unsettled issues with Linux-2.5 and newer.
cdrecord: If you have unexpected problems, please try Linux-2.4 or Solaris.
Linux sg driver version: 3.5.32
Using libscg version 'ubuntu-0.8ubuntu1'.
cdrecord: Warning: using inofficial version of libscg (ubuntu-0.8ubuntu1 '@(#)scsitransp.c 1.91 04/06/17 Copyright 1988,1995,2000-2004 J. Schilling').

Burada ki ...ubuntu... yazan satır (eğer ubuntu kullanmıyorsan) bana pek hayra alamet gelmedi... libscg nedir diye şöyle bir baktım tam da senin probleminin kaynağı olabilecek bir şey gibi duruyor. Yanlış hatırlamıyorsam unstable kullanıyordun unstable için geçerli olan libscg 'schily-0.6' gibilerinden birşey olmalı. Offical olmayan paketler yüzünden olabilir mi? Bir göz atmakta fayda var. eject paketini etch yada sarge yükseltmek belki problemin bir kısmına yardım eder. cd ye yazmak için ben gnomebaker kullanıyorum bir de bunu deneyebilirsin, sade hoş ve işlevsel birşey...