Re: kernel 2.6'da cdrom sürücü ile ilgilifarkli bir sey mi yapmak gerekiyor?

Merhaba,

Gerekli modüllerin hepsi yüklü görünüyor.
Çekirdeği sen mi derledin? Doğru seçimleri ve kritik patch leri yaptığına emin misin? cdrom aygıtının kullanıcı grubunda user tanımlı mı? root haklarıyla denedin mi?

Ben ne dmesg de bir sorun göremiyorum. automount işlemi sırasında bir sorun yaşıyor olabilirsin, fstab dan cdrom u atıp boot tamamlandıktan sonra elle tanımlamayı denedin mi? Cdrom un arızalı olma ihtimali? Eski kernel duruyorsa hala, onunla bir giriş yapıp şöyle bir kan kokusu almaya çalışmanı önerebilirim :)

ilk anda aklıma gelenler bunlar...

Belki birşeyler verir : # cdrecord -checkdrive

Iyi Çalışmalar
Murat Sağlam